söndag 7 december 2008

Fullspäckad lördag!

Så var det söndag kväll. Igen. Tiden går galet fort, någon mer är jag som tänkt på det?

Igår hade jag en fullspäckad, men rolig dag. Började med ett möte som tog fram till lunch, därefter ner till Hässleholm för att pyssla ihop lite kort.



Pysselbordet. Massor av papper, stämplar, pennor å annat!


Kortet som jag lyckades få ihop till min kompis som jag skulle till på kvällen. Det ser juh inte så avancerat ut, men jösses vad mycket pyssel det ligger bakom!

Efter pyssel var det dax att bege oss mot Växjö för att släppa av mig på festen jag skulle till. Vi spelade ett extremt kul musik-dvd-spel. Har ingen aning om vad det hette, men kul var det! Stort plus för att man inte behövde sjunga!Lite lagom runda under fötterna hamnade vi på Grace, där vi dansade och hade skoj! =)

Inga kommentarer: